Klachtenprocedure BSO Villa Verboven
Mocht het voorkomen dat u ergens ontevreden over bent, dan horen wij dat graag van u. Wij bieden u dan de mogelijkheid problemen of knelpunten samen op te lossen en te werken aan de verbetering van de kwaliteit van onze opvang.
Mocht dit niet voldoende zijn, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de oudercommissie van Villa Verboven. Daarnaast kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen. De Oudercommissie kan namens u ook een klacht melden bij het Klachtenloket (onderdeel Geschillencommissie). In de algemene voorwaarden staat het geschilartikel volledig uitgewerkt. Jaarlijks ontvangen wij een jaarverslag. Dit verslag ligt ter inzage op Villa Verboven.
Trots zijn wij op het feit dat er sinds 2007 geen klachten bij ons zijn binnen gekomen.
Mocht dit niet voldoende zijn, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de oudercommissie van Villa Verboven. Daarnaast kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen. De Oudercommissie kan namens u ook een klacht melden bij het Klachtenloket (onderdeel Geschillencommissie). In de algemene voorwaarden staat het geschilartikel volledig uitgewerkt. Jaarlijks ontvangen wij een jaarverslag. Dit verslag ligt ter inzage op Villa Verboven.
Trots zijn wij op het feit dat er sinds 2007 geen klachten bij ons zijn binnen gekomen.
Stichting klachtencommissie
BSO Villa Verboven is aangesloten bij de Stichting Klachtencommissie.
Dit betekend als u met uw klacht er niet uit komt, met de BSO instelling en/of de oudercommissie, je kan wenden tot de onafhankelijke klachtencommissie.
Dit betekend als u met uw klacht er niet uit komt, met de BSO instelling en/of de oudercommissie, je kan wenden tot de onafhankelijke klachtencommissie.